Deutsch or English

View previous topic View next topic Go down

Deutsch or English

Post  [CBS]Maecki on Tue Feb 21, 2012 8:33 pm

Deutsch or English that is the question!
'm still learning English and therefore I write often and with many errors, Therefore, you should check with the old one -Trottel- have.
Ob das was ich hier geschrieben hab stimmt hoffe ich und ich habe bewusst das Engliche Wort nicht benutzt Laughing
Wie gesagt ich schreibe lieber Deutsch da geht es schneller da muss ich nirgens nachschauen.
But, the articles in English, but in the Block?

Gruß Reinhold

[CBS]Maecki
Unstoppable!
Unstoppable!

Number of posts : 55
Registration date : 2012-01-27

View user profile

Back to top Go down

Re: Deutsch or English

Post  [CBS]KillYa! on Tue Feb 21, 2012 8:59 pm

Not sure I really get you..

Nicht sicher, dass ich das richtig verstehe Wink

__________________________________________________________________________________________________
    Cheers!

I use

[CBS]KillYa!
Head Hunter
Head Hunter

Number of posts : 1312
Registration date : 2007-09-21

View user profile http://cbs-team.net

Back to top Go down

Post  [CBS]Laecatara on Tue Feb 21, 2012 9:39 pm

het mag ook in het nederlands lol!

[CBS]Laecatara
Godlike!
Godlike!

Number of posts : 305
Registration date : 2010-04-19

View user profile

Back to top Go down

Post  Leroy on Tue Feb 21, 2012 9:51 pm

[CBS]Laecatara wrote:het mag ook in het nederlands lol!

looooooooooooool

Ich bin im ganzen auch für deutsch - einfach weil ich schneller das eintippen kann, was ich zum ausdruck bringen möchte!
Doch wie schon in der Box gesagt, nicht alle können deutsch was meine englischkenntnisse erfordert und die sind eben
auch mit fehlern gespickt wie gewisse diebe im mittelalter mit lanzen Wink

Have a nice evening guys Smile

__________________________________________________________________________________________________
"HERR - GIB MIR BITTE DIE GEDULD EINES STUHLES - DER KOMMT MIT JEDEM ARSCH KLAR!"
Leroy on YouTube!

Leroy
Godlike!
Godlike!

Number of posts : 140
Registration date : 2012-01-18

View user profile https://www.youtube.com/user/TheHoerbar/featured

Back to top Go down

Post  [CBS]Mickey on Tue Feb 21, 2012 11:18 pm

Hey guys,

Don't care about your English skills. We all should be very tolerant since no one's English is perfect here unless he/she is a native speaker. Have you ever been in the US? I have never experienced such tolerant people elsewhere. This is not really surprising in a state where dozens of nationalities are present all speaking an English with an individual accent and by far not free of errors.

So, stay cool, men!

Greetings,

[CBS]Mickey
Godlike!
Godlike!

Number of posts : 408
Registration date : 2010-02-26

View user profile http://cbs-training.hightoxic.com/

Back to top Go down

Post  [CBS]SantaFox on Tue Feb 21, 2012 11:21 pm

Hi zusammen,

ich schreibe lieber englisch. Erstens weil es übt. Und zweitens weil es im mehr leute verstehen als deutsch.
Ich denke jeder macht Fehler beim schreiben. Auch in deutsch ^^....jetzt überlegt mal ihr müsstet Lae in
holländisch oder Alli und Oga in französisch antworten...Und das sind nur 2 weitere Sprachen...schaut mal
wieviele Länder hier vertreten sind.....

cya

---

Hi all,

i prefer the english language. At first you have a training effect on your side and on the other hand
side more people understand english more than german. I think nobody here is a perfect english writer
and everybody makes mistakes in german writing as well...but think about a dutch answer to Lae or a
french one to Alli or oga...And in thats only 2 other languages....watch for more in this forum...

cya

Last edited by [FD]SantaFox on Wed Feb 22, 2012 12:03 am; edited 1 time in total

cya

SantaFox

[CBS]SantaFox
Godlike!
Godlike!

Number of posts : 224
Registration date : 2011-02-04

View user profile http://cbs-training.hightoxic.com/

Back to top Go down

Post  Leroy on Tue Feb 21, 2012 11:44 pm

[FD]SantaFox wrote:Hi zusammen,

ich schreibe lieber englisch. Erstens weil es übt. Und zweitens weil es im mehr leute verstehen als deutsch.
Ich denke jeder macht Fehler beim schreiben. Auch in deutsch ^^....jetzt überlegt mal ihr müsstet Lae in
holländisch oder Alli und Oga in französisch antworten...Und das sind nur 2 weitere Sprachen...schaut mal
wieviele Länder hier vertreten sind.....

cya

---

Hi all,

i prefer the english language. At first you have a training effect on your side and on the other hand
side more people understand english more than german. I think nobody here is a perect english writer
and everybody makes mistakes in german writing as well...but think about a dutch answer to Lae or a
french one to Alli or oga...And in thats only 2 other languages....watch for more in this forum...

cya

hihi - du bist das beste Beispiel Laughing
aber ich versuchs auch hin und wieder mal - auch wenn es dazu kommt, dass ich bevor ich es abschicke,
ein ausgewähltes Wort nochmal nachprüfe ;-)
-
hihi - you are the best exampl Laughing
but i try to write english always again - and sometimes i check a special word befor i send it ;-)
... and now, i notice against -> english is a short language - hihi

"HERR - GIB MIR BITTE DIE GEDULD EINES STUHLES - DER KOMMT MIT JEDEM ARSCH KLAR!"
Leroy on YouTube!

Leroy
Godlike!
Godlike!

Number of posts : 140
Registration date : 2012-01-18

View user profile https://www.youtube.com/user/TheHoerbar/featured

Back to top Go down

Post  Sponsored content Today at 3:15 pm

Sponsored content

Back to top Go down